ELÉRHETŐSÉGEINK
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tisztelt Pénztártagok, leendő pénztártagok, hozzátartozók!
A Magyarországon is megjelent koronavírus megbetegedések várható terjedésére tekintettel a Jószív Temetkezési Önsegélyező Pénztár központi ügyfélszolgálatán (9024 Győr, Szauter u. 12. nádorvárosi köztemető) az Önök és munkatársaink egészségének védelme érdekében 2020. március 16-tól, visszavonásig az alábbi változásokat vezetjük be:
Ezúton kérjük Önöket, hogy az Ügyfélszolgálatot személyesen csak halaszthatatlan ügyek (haláleset miatti ügyintézés) intézésére vegyék igénybe! A Pénztár tagszervezőinél a pénztárba belépést halasszák későbbi időpontra! Az alábbi ügyek, az eddigi gyakorlatnak megfelelően, telefonon is intézhetőek a 96/413-071 vezetékes és 20/803-0592 mobil telefonszámon munkanapokon 7-15-ig vagy emailen (joszivp@t-online.hu): • tagdíj módosítás (emelés, csökkentés) • sárga csekk kérés (a tagdíjak végső határideje december 31) • haláleseti kedvezményezett jelöléshez nyomtatvány kérés • szolgáltatási kedvezményezett jelöléshez nyomtatvány kérés • lakcímváltozás, igazolvány változás bejelentéséhez azonosító adatlap kérés • pénzmosási azonosításhoz azonosító adatlap kérés (az azonosításhoz az igazolvány és lakcímkártya másolatok postán is beküldhetők) Kérjük telefonon vagy levélben történő ügyintézésnél közöljék az egyéni számla azonosítójukat, tagkódjukat is. Kérjük a postai levél feladásoknál vegyék figyelembe, hogy a vírus helyzetre tekintettel a levelek Pénztárba történő beérkezése a megszokottnál több napot is késhet. A tagdíjak sárga csekken történő postai feladásánál a Pénztár bankszámlájára történő beérkezési ideje, ahogyan eddig is, 3 munkanap. Győr, 2020.március 16. Dr.Ladocsy Géza s.k Igazgatótanács Elnöke |
Közérdekű közlemény
2020.03.16
|