ELÉRHETŐSÉGEINK
Ügyelet
Központ
Ügyfélszolgálat
Győr környéki lerakatok
Csorna környéki lerakatok
Kapuvár környéki lerakatok
Tisztelt Pénztártagok, leendő pénztártagok, hozzátartozók!
A Magyarországon is megjelent koronavírus megbetegedések várható terjedésére tekintettel a Jószív Temetkezési Önsegélyező Pénztár központi ügyfélszolgálatán (9024 Győr, Szauter u. 12. nádorvárosi köztemető) az Önök és munkatársaink egészségének védelme érdekében 2020. március 16-tól, visszavonásig az alábbi változásokat vezetjük be:

Ezúton kérjük Önöket, hogy az Ügyfélszolgálatot személyesen csak halaszthatatlan ügyek (haláleset miatti ügyintézés) intézésére vegyék igénybe!

A Pénztár tagszervezőinél a pénztárba belépést halasszák későbbi időpontra!

Az alábbi ügyek, az eddigi gyakorlatnak megfelelően, telefonon is intézhetőek a 96/413-071 vezetékes és 20/803-0592 mobil telefonszámon munkanapokon 7-15-ig vagy emailen (joszivp@t-online.hu):

• tagdíj módosítás (emelés, csökkentés)

• sárga csekk kérés (a tagdíjak végső határideje december 31)

• haláleseti kedvezményezett jelöléshez nyomtatvány kérés

• szolgáltatási kedvezményezett jelöléshez nyomtatvány kérés

• lakcímváltozás, igazolvány változás bejelentéséhez azonosító adatlap kérés

• pénzmosási azonosításhoz azonosító adatlap kérés (az azonosításhoz az igazolvány és lakcímkártya másolatok postán is beküldhetők)

Kérjük telefonon vagy levélben történő ügyintézésnél közöljék az egyéni számla azonosítójukat, tagkódjukat is. Kérjük a postai levél feladásoknál vegyék figyelembe, hogy a vírus helyzetre tekintettel a levelek Pénztárba történő beérkezése a megszokottnál több napot is késhet. A tagdíjak sárga csekken történő postai feladásánál a Pénztár bankszámlájára történő beérkezési ideje, ahogyan eddig is, 3 munkanap.

Győr, 2020.március 16.

Dr.Ladocsy Géza s.k

Igazgatótanács Elnöke
2013 © Jószív Temetkezési Kft.